فروشگاه فایل امیر33 فایل

فروش مقاله تحقیق پاورپوینت و...

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
دانلود-فایل-سابلیمینال-افزایش-انرژی-همراه-با-شادی-فرآوان-ضد-افسردگی
دانلود فایل سابلیمینال افزایش انرژی همراه با شادی فرآوان ضد افسردگی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: mp3
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 20841
قیمت: 19000 تومان

بخشی از متن:

فایل سابلیمینال ضد افسردگی و افزایش انرژی همراه با شادی فرآوان

فرمت : Mp3
حجم: 25 مگابایت
تعداد عبارات : 17
سابلیمینال بدون امواج مغزی
آیا به دنبال روشی برای افزایش انرژی خود هستید؟

 

آیا میخواهید که در تمام طول روز شاد و خوشحال باشید؟
آیا بدنبال دانلود آهنگ شاد ضد افسردگی و دانلود فایل صوتی مثبت اندیشی هستید؟
فایل صوتی سابلیمینال ضدافسردگی و افزایش انرژی و شادی حال شما را خوب میکند!!!

سابلیمینال مسیج (هیپنوتراپی پنهان) چیست و چگونه عمل می کند؟

به طور قطع می توان گفت که قدرت واقعی شما در استفاده از ضمیر ناخودآگاه شماست و ضمیر ناخودآگاه شما توانایی رساندن شما را به هر هدفی دارد. بنابراین با دسترسی به ناخودآگاه و بارگزاری مجدد آن به راحتی می توانید اهدافتان را محقق کنید و به آرزوهایتان برسید.

شاید بتوان گفت که ساده ترین روش بارگزاری ضمیر ناخودآگاه استفاده از روش سابلیمینال مسیج (هیپنوتراپی پنهان) است که به نوعی خود هیپنوتیزم پنهان محسوب می شود. در این روش عبارات تأکیدی دقیق و قدرتمندی در یک فایل صوتی ضبط شده و از طریق ضمیر ناخودآگاه شما شنیده می شود و پس از مدت کوتاهی به واقعیت زندگی شما تبدیل خواهد شد.

این عبارات تأکیدی پنهان در حقیقت ضمیر خودآگاه شما را که در برابر تغییر مقاومت می کند دور می زند. در نتیجه مانعی برای ورود آنها به اعماق ذهن شما وجود نخواهد داشت و تکرار آنها سبب ایجاد اتصالات عصبی جدید در ضمیر ناخوداگاه شما خواهد شد.

برای استفاده از فایل های صوتی سابلیمینال (هیپنوتراپی پنهان) باید به این نکته توجه داشت که تکرار آنها سبب کسب نتیجه بهتر از این فایل می شود. با تکرار است که ذهن ناخودآگاه شما دوباره برنامه ریزی می شود و در نتیجه واقعیت های جدید زندگی آنگونه که شما دوست دارید شکل خواهد گرفت.

فایل سابلیمینال ضد افسردگی و افزایش انرژی همراه با شادی فرآوان باعث می شود که با نفوذ به ضمیر ناخودآگاه ذهن شما شما را از افسردگی خارج و شادی و انرژی را به شما برگرداند.

توجه داشته باشید که این پیام ها پنهان بوده و با فرکانسی خاص بیان می شود که گوش شما قادر به شنیدن آن نیست ولی ذهن شما آن را دریافت می کند.

این پیام های پنهانی را روزی چند مرتبه با هدفن در حین کار یا خواب یا تماشای فیلم و هر کار دیگری غیر از رانندگی می توانید گوش دهید.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی